Skargi i wnioski - informacja ogólna
Skargi i wnioski w postaci pisemnej lub ustnej kieruje się do sekretariatu szkoły, a ten przekazuje sprawę do właściwego organu szkoły.
Wszystkie sprawy załatwiane są w placówce z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Wnioski o wydanie duplikatu świadectwa lub duplikatu legitymacji szkolnej
Sekretariat szkoły na wniosek (wzory wniosków w załącznikach) wydaje duplikaty świadectw szkolnych oraz legitymacji szkolnych.
Wydawanie duplikatów legitymacji szkolnych oraz świadectw jest odpłatne.
Odpłatność za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej wynosi 9 zł brutto (słownie: dziewięć złotych).
Odpłatność za wydanie duplikatu świadectwa szkolnego wynosi 26 zł brutto (słownie: dwadzieścia sześć złotych).
Wpłaty należy dokonać na konto szkoły:
ING BANK BEŁCHATÓW 87 1050 1461 1000 0024 1130 4385
Potwierdzenie wpłaty wraz z wnioskiem o wydanie duplikatu odpowiednio legitymacji szkolnej lub świadectwa należy złożyć w sekretariacie szkoły.