2016-02-20
Sprawy administracyjno - porządkowe
Sprawy administracyjno – porządkowe kieruje się do sekretariatu szkoły.
Sekretariat szkoły zajmuje się m.in. sprawami:
- kierowanie zgłoszonych spraw do właściwych organów szkoły,
- prowadzenie rejestru realizacji obowiązku szkolnego,
- prowadzenie ewidencji uczniów i ksiąg uczniów,
- wydawanie druków szkolnych i zaświadczeń,
- wydawanie legitymacji,
- wydawanie duplikatów dokumetów,
- przyjmowanie podań, wniosków i pism,
- prowadzenie korespondencji urzędowej,
- prowadzenie ewidencji wyjść/wyjazdów pracowników pedagogicznych z uczniami,
- udzielanie szczegółowych informacji odnośnie regulaminów, procedur i dokumentacji szkoły,
- przyjmowanie skarg i wniosków,
- obsługa archiwum.
Korespondencję do Sekretariatu szkoły można dostarczyć osobiście, drogą pocztową lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą.
Wszystkie sprawy załatwiane są w placówce z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.